Zo kun je ons bereiken
We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Mochten we niet bereikbaar zijn, kun je je voicemail achterlaten of een e-mail sturen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op (binnen 24 uur)!
Telefoon
0630874674
info@next-brick.nl
Stuur ons een bericht
Zo kun je ons bereiken
We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Mochten we niet bereikbaar zijn, kun je je voicemail achterlaten of een e-mail sturen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op (binnen 24 uur)!
0630874674
info@next-brick.nl
Stuur ons een bericht
Informatie crisis situatie
In geval van crisis kunt u bellen met Veilig Thuis Twente. Veilig Thuis is het advies- en meldpunt huiselijk geweld en kindermishandeling. Dit is een regionale organisatie waar slachtoffers, daders en omstanders terecht kunnen voor deskundige hulp en advies. Veilig Thuis is er voor iedereen, jong en oud, die te maken heeft met huiselijk geweld of kindermishandeling.
Veilig Thuis heeft een landelijk gratis telefoonnummer: 0800-2000 (24/7 bereikbaar)
Depressie lijn
088 5054334
Voor vragen over psychische problemen en de geestelijke gezondheidszorg. U kunt hier praten met ervaringsdeskundigen.
113 zelfmoordpreventie
0900-0113
Eerste hulp bij levenspijn, 24 uur per dag. Voor mensen die denken aan zelfmoord
Kindertelefoon
0800-0432
Tot 18 jaar, bereikbaar van 11:00 tot 21:00 uur.
Veilig thuis
0800-2000
Veilig Thuis is er voor iedereen die te maken heeft met huiselijk geweld. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen.
Locatie
Stichting Next Brick
Rigtersbleek-zandvoort 10
7521 BE Enschede
Bezoek op afspraak
Ma – Vr van 9:00 – 17:00
Algemene informatie
KVK : 87547430
BTW : NL864326257B01
AGB : 98106705
KP : 29107188990
Locatie
Stichting Next Brick
Rigtersbleek-zandvoort 10
7521 BE Enschede
Bezoek op afspraak
Ma – Vr van 9:00 – 17:00
Algemene informatie
KVK : 87547430
BTW : NL864326257B01
AGB : 98106705
KP : 29107188990
Klachtenprocedure
Wij streven naar optimale zorgverlening. Ondanks dat kan het zijn dat je niet tevreden bent en een klacht hebt. In eerste instantie zullen we proberen deze intern op te lossen. Als dat niet lukt, of de klacht geeft hier toe aanleiding, kun je terecht op het klachtenportaal.