Klachtenregeling
Wij streven naar optimale zorgverlening. Ondanks dat kan het zijn dat je niet tevreden bent en een klacht. In eerste instantie zullen we proberen uw klacht deze intern op te lossen. Als dat niet lukt, of de klacht geeft hier toe aanleiding, kun je terecht op het klachtenportaal en of extern vertrouwenspersoon
Klachten- regeling
Wij streven naar optimale zorgverlening. Ondanks dat kan het zijn dat je niet tevreden bent en een klacht. In eerste instantie zullen we proberen uw klacht deze intern op te lossen. Als dat niet lukt, of de klacht geeft hier toe aanleiding, kun je terecht op het klachtenportaal en of extern vertrouwenspersoon
Meld je klacht bij Stichting Next Brick
Binnen Stichting Next Brick is een klachtenfunctionaris aangesteld. In eerste instantie zullen we proberen een klacht intern op te lossen.
Neem contact op met je begeleider of met hoofd zorg.
Vul ons contact formulier in
Vul ons contact formulier in of stuur een email naar info@next-brick.nl onder vermelding van klacht.
Klachtenloket Zorg
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl
Vertrouwens persoon
Wilt u in vertrouwen spreken met een externe om een klacht of gevoelige zaken te bespreken en wilt of kunt u deze niet bespreekbaar maken met ons of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met onze externe vertrouwenspersoon van ArboNED. zie contactgegevens hieronder
Telefoonnummer: 06 271 241 17
Bij afwezigheid: 0800 020 42 04
marcel.oldenhuizing@arboned.nl
Meld je klacht bij Stichting Next Brick
Binnen Stichting Next Brick is een klachtenfunctionaris aangesteld. In eerste instantie zullen we proberen een klacht intern op te lossen.
Neem contact op met je begeleider of met hoofd zorg.
Vul ons contact formulier in
Vul ons contact formulier in of stuur een email naar info@next-brick.nl onder vermelding van klacht.
Klachtenloket Zorg
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl
Vertrouwenspersoon
Wilt u in vertrouwen spreken met een externe om een klacht of gevoelige zaken te bespreken en wilt of kunt u deze niet bespreekbaar maken met ons of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met onze externe vertrouwenspersoon van ArboNED. zie contactgegevens hieronder
Telefoonnummer: 06 271 241 17
Bij afwezigheid: 0800 020 42 04
marcel.oldenhuizing@arboned.nl